Franšiza - postanite dio Ekosen obitelji


Od svojih početaka 2008. godine predani smo najvišim standardima kvalitete i pronalaženju najsofisticiranijih tehnoloških rješenja u području IC grijanja koja će našim kupcima donijeti uštede i poboljšati kvalitetu životnog i radnog okruženja. Prilika za franšizu za vas – postanite dio EKOSEN obitelji.
ZADOVOLJNI KORISNICI
IC-paneli
Instalirani IC-paneli
Prilika za franšizu za vas
Od svojih početaka 2008. godine predani smo najvišim standardima kvalitete i pronalaženju najsofisticiranijih tehnoloških rješenja u području IC grijanja koja će našim kupcima donijeti uštede i poboljšati kvalitetu životnog i radnog okruženja.
Ekosen d.o.o. je brzorastuća tvrtka u području infracrvenog grijanja, koja se može pohvaliti najdužom tradicijom na području infracrvenog grijanja u Sloveniji. Pratimo najnovije eko trendove i implementiramo ih u naše proizvode i brendove. Puno ulažemo u vlastiti razvoj i svojim inovativnim i tehnološki naprednim proizvodima uspješno osvajamo europska tržišta.
Fokusirani smo na budućnost – ekološki i tehnološki. Naše obećanje i dodatno mjerilo: Najtopliji dom / poslovni prostor za pola novca. Naš cilj je zajedno s našim franšiznim partnerima izgraditi veliku Ekosen obitelj koja će svojim kupcima osigurati kvalitetne proizvode koji smanjuju troškove i poboljšavaju kvalitetu života.
Pridružite se obitelji Ekosen i postanite stručnjak za infracrveno grijanje. Infracrveno grijanje je najprikladniji sustav grijanja 21. stoljeća. Želite nam se pridružiti kao franšizni partner Ekosen sajma? U nastavku smo pripremili sve potrebne osnovne informacije za sve dodatne informacije nas nazovite.


Zašto je Ekosen fair franšiza pravi izbor?
Vrijednosti Ekosena ne odražavaju se samo u visokokvalitetnim proizvodima, već i u odnosu prema zaposlenicima, poslovnim partnerima, primateljima franšize, dobavljačima, kupcima i okolišu općenito, budući da koristi pravedan i društveno odgovoran poslovni sustav s dugoročnim poslovnim ciljevima. Kao dio svog održivog fokusa i dokazanog poslovnog modela, osigurava stabilnost i poštenu plaću cijelom lancu, a također nudi podršku i zaštitu na konkurentnom tržištu zahvaljujući svom uspješnom i renomiranom brendu.
U nesigurnim gospodarskim uvjetima Ekosen Fair franšiza povećava vaše šanse za poslovnim uspjehom, omogučavajući vam samostalan rad, a da niste sami. Kao dio velike obitelji Ekosen postajete i društveno odgovorni, pružajući kupcima konkretnu vrijednost i dugoročne pogodnosti, jer Ekosen infracrveno grijanje donosi velike uštede, ima dug životni vijek i pozitivno utječe na zdravlje i kvalitetu života korisnika.
Do - 50%. Izračunajte uštede.
Toplina poput sunčeve
Ključne značajke
U nastavku slijedi 5 glavnih značajki Ekosen fair franšiznog moedla - ključni aduti Ekosen franšize.
Vrhunski proizvod koji postavlja industrijske standarde.
Jaki brend.
Pristupačnost i profitabilnost.
Vrhunski proizvod koji postavlja industrijske standarde.
Jaki brend.
Pristupačnost i profitabilnost.
Nudimo sve po principu ključ u ruke!
Sustavi marketinške podrške.
Nudimo sve po principu ključ u ruke!
Sustavi marketinške podrške.
Kako dobiti više informacija?
Ekosen je obiteljska tvrtka. Aleš Babič, Bernarda Babič i tim suradnika diljem Slovenija rade s misijom osiguranja pristupačnog, zdravog i modernog grijanja.
Za više informacija kontaktirajte Aleš Babič, direktora EKOSENA. Dostupan je na +386 40 847 703.
Svo znanje, iskustvo, usluge podrške i marketinšku (prodajnu) podršku dobivate po sistemu „ključ u ruke“. Cijena ulaznice ili licence za franšizu (koja je jednokratni trošak) uključuje:
- Pravo korištenja zaštitnog znaka Ekosen (naziv i oznaka).
- Pravo prodaje Ekosen proizvoda.
- Znanje i pravo korištenja poslovnog modela Ekosen.
- Operativni priručnik s detaljnim procesima.
- Marketinška podrška (= bazirana na specifičnom i iznimno sofisticiranom pristupu), prisutnost na našoj web stranici i pomoć u pridobijanju novih kupaca (lead generation).
- Ekskluzivno za područje.
- Dubinski program obuke za uspješan početak poslovanja.
- Stalna podrška u poslovanju, marketingu i prodaji usluga – tijekom trajanja ugovora.
- Početni paket podrške na početku poslovanja (alati, marketinški materijali).
- Neophodan softver za učinkovito poslovanje.
- Razvojne aktivnosti (kontinuirana briga davatelja franšize za razvoj asortimana, u skladu s trendovima i tehnološkim napretkom.
Franšiza Ekosen sajma odlična je prilika za otvorene, ambiciozne, predane i odgovorne poduzetnike koji su spremni zasukati rukave i vrijedno raditi u iznimno dinamičnom segmentu, ali se ne žele suočiti s logistikom i rizicima vlastite tvrtke na Dnevno. Preporučeni profil davatelja franšize:
Dobro razumijevanje lokalnog poslovnog okruženja i tržišnih prilika.
Prodorni poslovni duh. Poduzetničko i marketinško razmišljanje. Vjerujte u brend Ekosen. Dinamična ličnost sa zdravom životnom filozofijom.
1. UVODNI UPITNIK: U prilog tome pripremili smo uvodni upitnik koji će vam pomoći u procjeni je li Ekosen franšiza prava poslovna prilika za vas.
2. KOGNITIVNI TELEFONSKI RAZGOVOR: Uvodni razgovor na daljinu, u kojem ćemo odgovoriti na sva vaša početna pitanja, koja će nam pomoći da utvrdimo odgovaramo li na početni interes, potencijalni primatelj franšize dostavlja izjavu o potencijalnom financiranju svog ulaganja u franšiza Ekosen.
3. POSLOVNI SASTANAK – INFORMACIJSKI DAN: Pozvat ćemo vas na informativni dan (tj. Discovery Day), gdje ćete se detaljno upoznati s našim načinom rada i dobiti sve potrebne informacije. Ovo će biti prava prilika za detaljniji prikaz proizvoda i modela, sa svim brojevima i svim potrebnim informacijama. U slučaju interesa, sastanak završava potpisivanjem pisma namjere.
4. UGOVOR I POČETAK SURADNJE: U slučaju da se nađemo u zajedničkom poslovnom odnosu – pa nadalje: potpisivanje ugovora, edukacija i sve aktivnosti za pokretanje posla. Postajete naš partner i član obitelji Ekosen.

Franšizing
Franšizing je sustav marketinga robe ili usluga koji se temelji na bliskoj i trajnoj suradnji između pravno i financijski odvojenih i neovisnih tvrtki: davatelja franšize i pojedinačnih primatelja franšize.
U franšizingu, davatelj franšize prodaje uspješan, dorađen i dokazan poslovni model koji je prethodno razvio i isprobao u praksi. Primatelj franšize tako ulazi u već provjereni, a time i manje rizičan model, gdje tajedno s priznatim brendom dobiva i sva znanja i iskustva davatelja franšize, za što primatelj franšize plaća naknadu.
Pritom davatelj franšize primateljima franšize daje za pravo, a istovremeno im nameće dužnost, da posluju u skladu s konceptima davatelja franšize. Ovo pravo i dužnost ovlašćuju svakog primatelja franšize – a ujedno ga i obvezuju – da koristi naziv i zaštitni znak davatelja franšize, know-how i druga prava koja proizlaze iz ugovora u franšizi. Davatelj franšize pruža im stalnu pomoć, na način i za vrijeme određeno ugovorom o franšizi sklopljenog između davatelja franšize i primatelja franšize u tu svrhu.
Davatelj franšize obvezuje se pružati stalnu podršku primatelju franšize i nastaviti razvijati franšizni sustav i potrebnu podršku primatelju franšize, a primatelj franšize obvezuje se pravilno implementirati cjelokupni koncept sustava, te prepoznati svoju odgovornost za cijeli sustav.
Uspjeh franšize je uspjeh samog davatelja franšize. Samo s uspješnim primateljima franšize posao će biti uspješan i za davateja franšize.